Om du ønsker å komme i kontakt med oss når du oss på:
hei@aicono.no eller telefon +47 400 20 128
Aicono har nettopp åpnet sitt første kontor i Oslo og nå ser vi etter deg som vil bli Tomas, avdelingsleder i Oslo, sin første nye kollega!
Advokatfirmaet Øverbø Gjørtz og regnskapsbyrået Aicono inviterer deg som jobber i ei oppstartsbedrift, eller som går med tanker om å starte for deg selv, til frokostseminar.
Årets siste måned nærmer seg med stormskritt, og for mange av oss er det tid for å gjøre de siste økonomiske vurderingene før vi går inn i et nytt år. Er du arbeidsgiver, ansatt eller aksjonær? Da er
I 2023 innførte regjeringen noe de kalte et «situasjonstilpasset og midlertidig tiltak». Dette tiltaket var da 5% ekstra arbeidsgiveravgift på overskytende lønn over 750 000 kroner og skulle gjelde in
Fredrik har vært en nøkkelperson i Aicono fra begynnelsen. Han startet som en av de første på laget og har gjennom årene utviklet imponerende ferdigheter innen regnskap og rådgivning.
På Damsgård i Bergen by ligger et helt spesielt medie- og konsulenthus. Med lidenskap for teknologi og forkjærlighet for kreativitet, setter gjengen i Apparat betydelige fotspor etter seg.
Dette er historien om fire utradisjonelle personligheter i en meget tradisjonell bransje. I en verden hvor gammel maksime tilsier noe sånt som traust og satt, fortsetter disse fire å ta kvantesprang i
Klaudia Matelonek (32) har nådd et veiskille på reisen sin. Etter et dypdykk ned i sin egen bevissthet, tar hun et uvanlig veivalg. Hun sporer av, ut på en ukjent sti. I over ett år har hun pløyd seg
Headhuntet fra et internasjonalt milliardkonsern, nå har Fredrik Gurholt (29) landet i den grønne diamanten på Vessia.
Etter å ha vurdert en rekke forskjellige systemer for årsoppgjør har vi endelig landet på et samarbeid med Visma periode & år. Med et moderne og skybasert grensesnitt utfordrer systemet dagens tradis
Aicono er opptatt av å ha det beste arbeidsmiljøet i bransjen. Hos oss jobber det mennesker som elsker faget sitt, samtidig som de liker å ha det gøy!
Kim Kjellemyr dro fra fast jobb som avdelingsleder og økonomisk trygghet for å starte for seg selv. - Å ha kontroll på økonomien er et “must”, sier gründeren.
En av våre ansatte ble nominert som finalist i årets overskudd!